Vždy si při přebírání zásilky od dopravce  zkontrolujte stav a neporušenost obalu dané zásilky

Prosím zkontrolujte stav obalu ještě před potvrzením převzetí dopravci. Vždy zkontrolujte pečlivě obal zásilky! Pokud je zásilka poškozena způsobem, který by mohl mít za následek poškození zboží (značně potlučený obal, protržený obal s viditelným poškozením produktu atd.) informujte o tom dopravce – zápis o poškození, případně zásilku nepřebírejte a opět proveďte s dopravcem zápis o poškození. Zabráníte tak komplikacím s reklamací v případě poškozeného zboží. Na pozdější reklamace poškozeného výrobku při dopravě nebude brán zřetel.

Pokud bude obal / zásilka poškozena a bude tato skutečnost uvedena v předávacím protokolu od dopravce, kontaktujte nás na reklamace@elektrourbanek.cz

Pokud bude zboží převzato bez výhrady (bez zápisu pro dopravce) i přes to, že bylo poškozeno – nebudou tím splněny podmínky pro zahájení reklamace a reklamace nebude akceptována.

Co budete potřebovat pro zaevidování reklamace?

Pokud vyvstal důvod k reklamaci velkého spotřebiče (myšleno – pračka, sušička, lednice, mrazáky, vestavné spotřebiče,…) a tento spotřebič spadá mezi výrobce, u kterých jsme autorizovaným prodejcem, kontaktujte telefonicky v prvé řadě výrobce daného produktu. Evidence reklamace se řeší telefonicky (popř. vyplněním formuláře na stránkách výrobce) na zákaznické lince. Po úspěšném zaevidování reklamace k Vám bude vyslán servisní technik dané značky, který danou problematiku bude řešit u Vás na místě. Pokud se jedná o výrobce jiné značky, obraťte se na nás elektronickou formou na adresu reklamace@elektrourbanek.cz, případně telefonicky na čísle 736 193 986 a my vám sdělíme nejvhodnější a nejjednodušší postup.

Pro vyřízení reklamace si připravte:

sériové a výrobní číslo spotřebiče

fakturu / daňový doklad

číslo objednávky (pokud reklamaci řešíte s námi)

 

gorenje logo

+420 800 105 505

lg logo

+420 810 555 810

liebherr logo

+420 255 717 441

philco logo

+420 323 204 111