Pokud vyvstal důvod k reklamaci velkého spotřebiče (myšleno – pračka, sušička, lednice, mrazáky, vestavné spotřebiče,…) a tento spotřebič spadá mezi výrobce, u kterých jsme autorizovaným prodejcem, kontaktujte telefonicky v prvé řadě výrobce daného produktu. Evidence reklamace se řeší telefonicky (popř. vyplněním formuláře na stránkách výrobce) na zákaznické lince. Po úspěšném zaevidování reklamace k Vám bude vyslán servisní technik dané značky, který danou problematiku bude řešit u Vás na místě. Pokud se jedná o výrobce jiné značky, obraťte se na nás elektronickou formou na adresu reklamace@elektrourbanek.cz, případně telefonicky na čísle 736 193 986 a my vám sdělíme nejvhodnější a nejjednodušší postup.
Pro vyřízení reklamace si připravte:
sériové a výrobní číslo spotřebiče
fakturu / daňový doklad
číslo objednávky (pokud reklamaci řešíte s námi)