Víme, že se občas něco pokazí. Ale nezoufejte, jsme tu pro vás a procesem každé reklamace vás provedeme tak, abyste vše vyřešili snadno a co nejrychleji. Pro ještě větší usnadnění jsme pro vás připravili odpovědi na nejčastější otázky.

Vyberte si odkaz, který vystihuje váš problém:

Chci zboží vrátit do 14 dnů

Chci odstoupit od smlouvy a vrátit zboží v rámci 14denní lhůty.

Chci reklamovat zboží

Dodané zboží vykazuje poruchu v záruční době.

Zboží dorazilo poškozené

Moje objednávka dorazila v poškozeném stavu. Co mám dělat?

Chci zjistit stav reklamace

Reklamace je nahlášena. Chci vědět v jakém je stavu.

Nejčastější reklamační otázky a odpovědi

Kde a jak můžu reklamovat?

Vše potřebné zjistím v našem průvodci reklamací.

Co musím přiložit k reklamovanému zboží

Do balení s reklamovaným zbožím doporučujeme vždy přiložit:

  • Průvodní dopis s důkladným vysvětlením závady
  • Kopii nákupního dokladu (faktura)
  • Příslušenství s ohledem na charakter závady
  • Reklamační formulář

Nejste si jistí, co všechno a jak poslat? Využijte náš průvodce reklamací nebo napište na reklamace@elektrourbanek.cz a se vším potřebným vám případně poradíme.

Dorazilo mi jiné zboží, než jsem objednal. Jak to řešit?

Pokud zboží neodpovídá tomu, jaké zboží jste si objednali (nebo zboží, které máte v nákupním dokladu), prosíme, kontaktujte nás:

Buď telefonicky na čísle 583 411 158
Po-Pá: 9:00–16:00

nebo elektronicky pomocí emailu na obchod@elektrourbanek.cz

Chci odstoupit od smlouvy do 14 dnů a zboží vrátit nebo vyměnit. Co musím udělat?

Využijte našeho průvodce reklamací, kde se dozvíte všechny potřebné informace jak v tomto případě postupovat.

Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?

Zákonná lhůta stanovuje vyřízení reklamace spotřebiteli do 30 dnů od podání, pro firmy platí doba nezbytně nutná. Samozřejmě se snažíme, aby vše proběhlo co nejrychleji. Vaši reklamaci urychlíte odesláním přímo do autorizovaného servisu.

Kde si ověřím stav probíhající reklamace?

V případě, že jste se rozhodli uplatit reklamaci přes náš eshop, prosíme o strpení. Zboží posíláme na odborný posudek do autorizovaných servisů, neznáme úplně vždy všechny detailní stavy, ale o stavu reklamace vás budeme informovat – dostanete od nás informaci ohledně přijetí reklamace, jejím průběhu a samozřejmě také o jejím vyřízení. Základní informace si můžete vyžádat elektronicky pomocí vašeho čísla objednávky / reklamace emailem přes reklamace@elektrourbanek.cz

Proč mi přišel e-mail z reklamačního oddělení?

První zpráva, která vám přišla, je potvrzení přijetí reklamace. Podle čísla reklamace si můžete elektronicky vyžádat aktuální stav reklamace přes reklamace@elektrourbanek.cz
Ve druhém e-mailu budou informace, jak reklamace probíhá / jak byla vyřešena.

Může vám dorazit ještě jedna zpráva, a tou je cenová nabídka na možnost placené mimozáruční opravy. Tu nabízíme, pokud reklamace nebyla uznána v rámci záruky. Můžete si tedy zboží nechat opravit i mimo záruku. Zde je potřeba odpovědět, abychom se případně mohli pustit do opravy, nebo reklamaci ukončit.

Nabídku placené opravy můžete přijmout, nebo odmítnout. V případě odmítnutí vám zboží samozřejmě vrátíme.

Kde najdu kompletní reklamační řád?

Kompletní znění reklamačního řádu najdete zde.

Reklamační formulář