Rady a tipy

Jaký je rozdíl mezi autorizovaným a NEautorizovaným prodejcem?

rajsetu autorizovaný prodejce

Jsme autorizovaným prodejcem všech spotřebičů od značek Whirlpool, Beko, Samsung. Občas se od vás ale setkáváme s otázkou, co autorizovaný prodejce vůbec znamená? A jaká je to pro vás jako pro zákazníka výhoda? Jaký je rozdíl mezi autorizovaným prodejcem dané značky a NEautorizovaným prodejcem?

Autorizovaný prodejce

To ve zkratce znamená, že prodejce obdržel certifikát a má smluvní dohodu s výrobcem dané značky pro ČR. Pro vás jako zákazníka z toho plyne hned několik významných výhod.

Výrobce značky a prodejce garantují originalitu produktů a zároveň výrobce zajišťuje a garantuje záruku, reklamace i pozáruční servis. Samozřejmostí je i český návod.

  • široký sortiment
  • garance originálního produktu
  • záruka přímo od výrobce
  • Na vybrané produkty prodloužená záruka na 5 let zdarma
  • autorizovaný servis
  • servis a opravy přímo u vás doma
  • rychlost sjednání provedení servisu
  • český návod
  • vysoký zájem ze stran zákazníků může dočasně znamenat nižší skladovou dostupnost

NEautorizovaný prodejce

Jedná se o prodej přes distributora, který zajišťuje produkty pro danou oblast - např. ČR. To znamená, že může být ovlivněna dostupnost některých produktů u daného výrobce, případně může být produkt nabízen za nepatrně vyšší cenu, než je tomu při prodeji produktů přímo od výrobce.

Servis probíhá prostřednictvím prodejce, kdy jsou servisní úkony spojeny s jeho koordinací a spoluprácí. Nebývá výjimkou, že je zákazník instruován o zaslání produktu do vybraného servisního centra, kde bude oprava provedena. Další možností je zaslání výrobku zpět k prodejci, u kterého byl výrobek zakoupen. Ten jej dále zasílá do příslušných servisů, kde je oprava provedena a následně je zajištěno zpětné zaslání k prodejci a dále k zákazníkovi. To však může vést k určitému časovému prodlení, se kterým je třeba počítat.

  • široký sortiment
  • garance originálního produktu
  • záruka přímo od výrobce | prodejce
  • opravy v autorizovaných servisních centrech
  • český návod
  • produkt je třeba zabalit a odeslat
  • vyšší časová náročnost na opravu a servis
  • potřeba rozsáhlejší komunikace s prodejcem ohledně servisu
  • dodržení ohlašovacích úkonů dle platných zásad prodejce

Napsat komentář