ZDE NALEZNETE NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY OHLEDNĚ NÁKUPU

Jaká je cena dopravy u jednotlivých produktů?

Cena dopravy se liží v závislosti na vámi zvoleném dopravci. Každý dopravce má své plusy a mínusy a nabízí určité balíčky služeb. Vybrat si můžete mezi Českou poštou, kdy je možné zvolit mezi základním zasláním zásilky (omezeno do 50 kg) nebo paletovou přepravou, kde je zboží bezpečně umístěno na paletě a takto přepraveno k vám.

Další možností je společnost DHL, kde doprava není váhově omezena a je možné si připlatit za bonusové služby, jako například odvoz starého spotřebiče.

Déle nabíze prémiovou dopravu společností Geis, kdy jsou v ceně dopravy zahrnuty bonusové služby jako výnos spotřebiče, jeho vybalení a třeba i odvoz starého spotřebiče, pokud se jedná o odvoz stejného typu spotřebiče, který je doručován.

Více informací o dopravě se dočtete zde.

 

Jak dlouho trvá doručení zboží?

Vyřízení vašich objednávak se snažíme provést co nejrychleji tak, abychom jej mohli co nejdříve předat dopravci. Zboží je dopravci doručováno obvykle v rozmezí 2-3 pracovních dní od vyřízení objednávky. Zpravidla však bývá zboží duručeno následující pracovní den po dokončené a vyřízené objednávce.

 

Kam si je možné nechat zaslat objednávku?

Zboží zpravidla zásíláme po celé České republice. Pokud máte zájem o zaslání do zahraničí, stačí nás kontakovat na obchod@elektrourbanek.cz nebo na tel. čísle +420 583 411 158 a pokusíme se zajistit možnou variantu dopravy. Více o dopravě naleznete na stránce "Doprava a platby"

Kde naleznu shrnutí objednávky a prodejní doklad?

Tuto informaci naleznete ve svém účtu (jste li registrován/a a přihlášen/a), případně budete mít shrnití objednávky ve své emailové schránce.

Fakturu / prodejní doklad nalezenete vždy přiložený u zaslaného produktu ve speciálním obalu nalepeném na balení produktu. Pokud by došlo k poničení nebo ke ztráte, stačí nás kontaktovat na obchod@elektrourbanek.cz a my vám pošleme elektronickou formu vašeho dokladu.

 

Jak mohu vrátit / reklamovat produkt?

Pro tyto účely je na našem webu dostupná stránka "Vrácení zboží a fundace" sloužící pro potřeby vrácení zboží a stránka "Servis a reklamace". Na těchto stránkách jsou přehledně popsány krokry k vyřízení vratky, nebo reklamace zboží.

 

Co dělat, když některá položka v setu spotřebičů není skladem?

Pokud nastane tato situace, je set spotřebičů stále možné objednat. V ideálním případě je nás kontaktujte ohledně dostupnosti dané položky v setu na tel. čísle +420 583 411 158. Pokud tak neučiní te a set objednáte, bude vás kontaktovat náš specialista s informací, kdy bude set kompletní a domluví se vámi na podrobnostech odeslání položek.

Obdržím stejný produkt jako na obrázku?

Ano, obdržíte stejný zboží, které vidíte na úvodním obrázku u daného produktu. Lišit se může částečně v barevném odstínu. To může být ovlivněno podmínkami focení produktu a také nastavením vašeho monitoru.

 

Pro individuální sestavení setů spotřebičů jsme vám k dispozici

DESIGN PRODUKTŮ

Pokud potřebuejte poradit, stačí našemu specialistovi napsat, jaký vzhled a vlastnosti spotřebičů by se vám líbily.

NABÍDKA SPOTŘEBIČŮ

Náš specialista si projde vaše požadavky a vymyslí pro vás ideální řešení, případně navrhne možná řešení.

VIZUÁLNÍ KONFIGURÁTOR

Sestavit si svůj set můžete i v našem konfigurátoru. Vše zvládnete v pohodlí domova třeba u kávy.

RYCHLÉ VYŘÍZENÍ

Vaše požadavky zpracujeme co nejrychleji a obratem vám dáme vědět výsledek. Snažíme se dělat maximum a odpověď tak dostanete zpravidla už druhý pracovní den.