rajsetu 5 let záruka_

Vyberte výrobce pro bližší informace o prodloužené záruce

 

 

5 let záruky na spotřebiče Liebherr

Zaregistrujte se a získejte záruku WarrantyPlus!

Společnost Liebherr-Hausgeräte GmbH již více než 60 let stojí za vysoce kvalitními chladničkami a mrazničkami. Kvalita našich spotřebičů tvoří pevný základ pro velkou důvěru, kterou ve značku Liebherr mají naši zákazníci. Abychom tento příslib ještě posílili, obdržíte nyní po registraci další záruku WarrantyPlus*.
* tato akce platí pouze pro zařízení v soukromém použití

Plné znění podmínek registrace prodloužené 5leté záruky najdete zde.

Zaregistrujte se a získejte 10letou záruku Liebherr na svůj kompresor. Kromě toho obdržíte ke standardní záruce výrobce na dobu 2 let automatické prodloužení o 3 roky a přístup k dalším exkluzivním výhodám. Registrace prodloužení záruky je možná pouze během prvních 24 měsíce po zakoupení zařízení.

  • Spotřebič registrujte do 24 měsíců
  • Po registraci bude zákazníkovi zaslán potvrzující e-mail.
  • Akce platí do odvolání
Co je k registraci 5leté záruky potřeba?

Pro registraci prodloužené 5leté záruky budete potřebovat výrobní číslo spotřebiče a datum nákupu (případně sken prodejního dokladu).

Jak nalézt sériové a modelové číslo?

Výrobní štítek na spotřebičích Liebherr

Sériové výrobní číslo naleznete na štítku spotřebiče umístěného přímo na spotřebiči, případně uvnitř spotřbiče (například v případě chladniček)

 

beko logo

5 let záruky na spotřebiče Beko

Na vybrané modely spotřebičů Beko poskytujeme 5 let plné záruky, v rámci které v případě opravy hradíme ve spolupráci se zančkou Beko náklady na práci, náhradní díly i cestovné servisu. Pro získání prodloužené záruky je nutné provést její registraci do 14 dnů od zakoupení spotřebiče. Provedením této registrace obdržíte certifikát 5 let záruky a uvedené údaje budou uloženy pro případ záruční opravy.

Plné znění podmínek registrace prodloužené 5leté záruky najdete zde.

Co je k registraci 5leté záruky potřeba?

Pro registraci prodloužené 5leté záruky budete potřebovat sken prodejního dokladu a produktové a výrobní číslo spotřebiče. Obě čísla najdete na výrobním štítku vašeho spotřebiče.

Kde najdu produktové a výrobní číslo?

Všechny spotřebiče Beko jsou označeny následujícími kódy, které naleznete na výrobním štítku:

  • Označení modelu (model produktu);
  • Výrobní číslo (začíná číslicí 2 nebo 1);
  • Produktové číslo (začíná číslicí 6, 7 nebo 8).
Kde najdu výrobní štítek?
  • u vestavných trub – pod dvířky kolem vkládacího otvoru;
  • u ledniček – většinou na pravé nebo levé vnitřní stěně;
  • u varných desek – na spodním krytu;
  • u myček – štítek je umístěn na pravé hraně dveří a na spodním soklu;
  • u mikrovlnek – na zadním krytu;
  • u digestoří – v motorovém prostoru dostupný po vyndání tukových filtrů.
whirlpool logo

5 let záruky na spotřebiče Whirlpool

Využijte jedinečné nabídky při koupi nových spotřebičů značky Whirlpool a prodlužte si plnou standardní dobu záruky. Plná záruka 5 let na vybrané modely nyní zcela ZDARMA.

  • Spotřebič registrujte do 14 dnů od uskutečnění nákupu přes www.whirlpool-zaruka.cz a získejte Servisní kontrakt plné prodloužené pětileté záruky.
  • Po registraci bude zákazníkovi zaslán potvrzující e-mail.
  • Akce platí do odvolání pouze u vybraných prodejců značky Whirlpool.
  • Podmínkou účasti je mít od prodejce unikátní kód pro registraci.

Plné znění podmínek registrace prodloužené 5leté záruky najdete zde.

Co je k registraci 5leté záruky potřeba?

Pro registraci prodloužené 5leté záruky budete potřebovat sken prodejního dokladu a produktové a výrobní číslo spotřebiče. Obě čísla najdete na výrobním štítku vašeho spotřebiče.

Jak nalézt sériové a modelové číslo?

Obě čísla jsou uvedena na tzv. "servisním štítku", který je obvykle nalepen na zadní straně záručního listu nebo jej najdete přímo na spotřebiči.

Na spotřebiči bývá nalepen na obvyklých místech jednotlivých produktových skupin:

Číslo uvedené na vyobrazeném servisním štítku jako první (začínající na 85 ...) je modelové číslo (nebo-li 12 NC kód) a toto číslo označuje daný model.

Druhé číslo na servisním štítku je potom číslem sériovým (výrobním) a je jedinečné pro každý spotřebič.

gorenje logo

5 let záruky OPTIMAL / EXTRA na spotřebiče Gorenje

Využijte jedinečné nabídky při koupi nových spotřebičů značky Gorenje a prodlužte si bezplatnou servisní dobu standardní  záruky na vybrané komponenty. Bezplatná servisní doba na 5 let na vybrané modely nyní zcela ZDARMA.

  • Spotřebič registrujte do 14 dnů od uskutečnění nákupu přes https://cc.gorenje.com/cz/registrace-bezplatneho-servisu-gorenje a získejte Servisní kontrakt prodloužené pětileté záruky na vybrané komponenty.
  • Po registraci bude zákazníkovi zaslán potvrzující e-mail.
  • Akce platí do odvolání pouze u vybraných prodejců značky Gorenje.
  • Podmínkou účasti je mít od prodejce unikátní voucher pro registraci.

Plné znění podmínek registrace prodloužené 5leté záruky najdete zde.

Co je k registraci 5leté záruky potřeba?

Pro registraci prodloužené 5leté záruky budete potřebovat uvést při registraci vaše kontaktní úraje, produktové a výrobní číslo spotřebiče. Obě čísla najdete na výrobním štítku vašeho spotřebiče a v neposlední řadě

Jak nalézt sériové a modelové číslo?

Obě čísla jsou uvedena na tzv. "servisním štítku", který je obvykle nalepen na zadní straně záručního listu nebo jej najdete přímo na spotřebiči.

Na spotřebiči bývá nalepen na obvyklých místech jednotlivých produktových skupin:

Art.nb - číslo produktu

Ser.nb - sériové číslo